top of page

Laatste opnamedag

Morgen hoop ik dat ik eindelijk mijn opnames kan afronden. Tijdens deze opnames heb ik na elke opnamedag een korte montage gemaakt om te zien of de beelden en acties overeenkomen. Vandaag heb ik besloten om met alle opnames dat ik tot nu toe heb om heel mijn vorige montage om te gooien met een redelijk geslaagd resultaat. Natuurlijk gaat het geluid nog zeer veel bijbrengen aan mijn verhaal dus daar heb ik nog wat werk aan.

Mijn planning voor morgen:

- afsluitende scene/shot opnemen.

- het reclamebord in zijn geheel opnemen.

- verder zetten van geluidmixage.


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page