top of page

Test Mixage geluid

Vrijdag had mijn leraar van geluidstechnieken: Johan Vandermaelen een feedbacksessie georganiseerd. Na mijn gesprek met hem besefte dat ik nog een zeer grote inhaalbeweging moet doen om de andere helft van mijn verhaal(het geluid) tot een goed einde te brengen.

Een aantal hulpvaardige tips dat hij me gaf:

1. je kunt je videobeeld synchroon laten afspelen in reaper

2. via het panning effect kun je als het ware het geluid "animeren" van links naar rechts en omgekeerd.

3. met het effect ReaEQ kun je gemakkelijk de frequenties filteren. Om bijvoorbeeld het geluid van buiten dof te doen klinken filter je de hoogste frequenties.

maandag 6 juni heb ik met Johan een afspraak om 10u voor de mastering van mijn geluid.


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page